Eazy-E - Still A Nigga (feat. Rhythum D)

It's On (Dr. Dre) 187um Killa
На этой странице Вы можете бесплатно скачать песню Still A Nigga (feat. Rhythum D) в формате mp3, а также слушать ее онлайн.
Жанр: Gangsta Rap / G-Funk / West Coast Rap
Исполнитель: Eazy-E
Альбом: It's On (Dr. Dre) 187um Killa
Длительность: 04:11
Размер: 9,62 Мб
Рейтинг: 2779
Текст песни: Есть
Загрузил: apollo_s
mp3
320 Кб/с

Eazy-E - Still A Nigga (feat. Rhythum D)

Текст песни "Eazy-E - Still A Nigga (feat. Rhythum D)"

("Str8 off tha streetx of Compton,dedicated and by most suckas hated. But I got something I want you mutha fuckas to know I really dont give a fuck,hahaha.") Niggaz aint shit in the 90's I dont trustem and bitches on my dick but they aint shit so mutha fuckem. Eazy knows whats up cuz see he really dont give a fuck cuz it dont concern me if dont pertain to money or a nut. But then again I talk to a few of my friends 9 times outta 10 bout some endz or some skinz. Cuz Im tha type of nigga that gotta have it like a rabbit,rappn is my hustle bustn ho's is a habbit.I stab it like a true no good nigga should,I do it the way a down OG nigga would. And now Niggaz know Eric Wright aint no busta,Another platnium cut from tha Compton Thugsta, My name is "Eazy-E" "Eazy Mutha Fuckn E, A real Nigga, Born and Raised in Mutha Fuckn Compton, This ones dedicated to you busta ass niggaz ,you know who you are. Smoke a fat ass joint to this BITCH!!!HAHAHAH" I dont think Im all this or that but Im all me original Gangsta E-A-Z-Y-E. Down from tha Jump now Im ending with tha bizya,still rollin in my 6-4 on them thizangs. Do wicked shit,cuz shit is wicked on the streetz and from what my eyes see the wickedness will never cease. Bitches on my dick and ya know Im running yall so ya just sold your soul to tha mutha fuckn devils son in law. Wicked as could be Eazy-E got tha flow.LEAVING A SMELL OF DEATH ON THA ROW FOR SURE(or Show). And a ho cant make me or break me but she can take me to a motel and work a niggaz smell.Cuz Im "Eazy-E" "Yeah,suck on these nutz mutha fucka's, Get with tha real and quit faking tha funk. And oh yeah,stay off my dick,haha,really doe,hahaha" I let my demons loose when I hit tha 8 juice, and I leave a trail of stiff's when Im high off of a spliffs.Niggaz talk shit so I talk a lot of shit to, Niggaz want diss fuck them and their whole crew. In fact nigga thank ya for stocking a niggaz bank up yeah Im living swell but Im gangsta like Dresta,no NOT tha Doctor,physician,or the MD, Dresta's an OG Doc is a PHONY. Only the real real can chill with me and tha rest cant fuck with E. Cuz Im tha OG that'll bring ya down,tha devils son in law KING of tha underground. Good to go with tha flow that I throw,giving ya more to let a mutha fucka know. That I can get wreck on tha set and make ya slow cuz yeah know I aint a joke Im a mutha fuckn Loc and my name is "EAZY-E" "Eazy Mutha Fuckn E,but you bitches can just call me E.A real nigga from tha CPT. Kickn ass and asking questions later...Oh yeah,dont get smoked Loc...And Im out.....Mutha Fucka's (echo Mutha Fucka's)"
Неправильный текст?

Смотреть видео клип "Eazy-E - Still A Nigga (feat. Rhythum D)" онлайн

Неправильный клип?

Комментарии

Нет ни одного сообщения

Комментировать

Для отправки текстового сообщения, пожалуйста, залогиньтесь или зарегистрируйтесь

Похожие композиции

03:41 | 231 Кб/с
6,11 Мб

Eazy-E - Easy-E Said Than Done

 19859
03:19 | 320 Кб/с
04:31 | 320 Кб/с
04:18 | 320 Кб/с
03:23 | 320 Кб/с
03:17 | 320 Кб/с
03:50 | 320 Кб/с
03:09 | 320 Кб/с
03:30 | 320 Кб/с
03:39 | 320 Кб/с
04:01 | 320 Кб/с
04:28 | 317 Кб/с
03:41 | 320 Кб/с
06:44 | 320 Кб/с
15,42 Мб

Eminem - Stan (feat. Dido)

 36922
02:30 | 128 Кб/с
03:16 | 320 Кб/с
06:07 | 128 Кб/с
5,61 Мб

Scorpions - Still Loving You

 168360
02:39 | 320 Кб/с
6,35 Мб

Sum 41 - Still Waiting

 41967
04:28 | 320 Кб/с
04:46 | 320 Кб/с
05:50 | 320 Кб/с

ПОСЛЕДНИЕ СКАЧАННЫЕ

топ аплоадеров

новости портала

31.01.2016
Новый плеер
Новый плеер
19.12.2015
Проблема с подтверждением регистрации
Проблема решена
18.08.2015
Добавлена возможность привязки VK/FB аккаунта
Добавлена возможность привязки VK/FB аккаунта к основному аккаунту

последние комментарии