Naughty By Nature - Holdin' Fort

Poverty's Paradise
На этой странице Вы можете бесплатно скачать песню Holdin' Fort в формате mp3, а также слушать ее онлайн.
Жанр: Rap
Исполнитель: Naughty By Nature
Альбом: Poverty's Paradise
Длительность: 03:32
Размер: 8,08 Мб
Рейтинг: 982
Текст песни: Есть
Загрузил: Partizan
mp3
320 Кб/с

Naughty By Nature - Holdin' Fort

Текст песни "Naughty By Nature - Holdin' Fort"

Intro: Oh, oh hell yeah (*police sirens, car screeches*) (Alright we don't want any problems here. Y'all just break it up) Five-0 (Just, just) Say what? (go on home) (We don't wanna take anybody in. We don't wanna give any citations I ain't goin nowhere, I ain't goin nowhere (Ahh, just, ahh, go on home and turn down that music) Fuck that we havin fun (Turn, I want the music turned off) ain't nobody doin nuttin, ain't nobody doin nuttin (right now!) Verse 1: Treach From stank booties wit cooties the finest head is hoochie's Bunta, change your name from Kunta Still wouldn't do that shit that you say, who play with that hoopla hooray, who say? What? Who try? You lie where you try you want ta see your whole damn crew fry The moral of the story, niggas handling it Crooked cops wanna run us out but we ain't abandoning shit Cos we from 1-1-8 wit a slum of crazy niggas wit sawn offs, tre-8's, plus nine millimetres WAIT! You don't wanna start a riot cos they won't jack shit, get quiet til half the fucking force is fired Done em boys now dem unemployed See them on Orange Street looking ta get broke fiending in dope, looking to get corduroy boy the son of Tory, a tray hot hole She play that model like a throttle to waddle a bottle Stop that crooked cop shit is the topic We're coming, fuck a summons, so long as Illtown rocks it, you can't stop it Chorus: Now who's these motherfuckers in our neighbourhood? Just pound the sound don't worry now cos they found Illtown Now who's these motherfuckers in our neighbourhood? Just pound the sound, don't worry now, don't worry now! Interlude: (This is car number 5-0 We have no control over the situation We are now dispersing We advise the Mayor be moved immediately My God, at least 1500 people are marching straight for City Hall) Verse 2: Treach To bad if you're agile, knee check fragile, eject, reject What's left of your respect? A bag of shit, did you see yet? I'll G it like Viet-nam bomb, so be it Even freak it from the deepest ta weakest, even beat walkers beat it Body breaker from the bricks bank and booty bumper who knew boo hoo, scary like voodoo, strictly Illtown and Zoo crew The party can't quit it's been plan, bought cop's hunt and man's sport They scam sports while Illtown and Newark stand fort We don't wrestle and fools don't disrespect us They don't want ta get pulled inside-out from their assholes and lassoed We just break down and boogie oogie oogie A shoutout ta Ski, Steve Pedro, Gutta and Mookie We're on a mission to keep pou people hoppin and hippin instead of trippin even if the city won't give us permission Listen now, party's mo' butter now, better not fuck around and try ta shut us down We'll find out who run this town Chorus: Now who's these motherfuckers in our neighbourhood? Just pound the sound, don't worry cos they found Illtown Now who's these motherfuckers in our neighbourhood? Just pound the sound, pound the sound! Verse 3: Treach The sound, the sound, I found the sound, a pound around around a pound of pound of some shit quick ta break it down because the boom-ta-bat-boom-boom makes me want to zoom zoom in ya poom poom, break fool across the room soon as we zoom pass one tellin me chillin's a felony Jokers play like poker, now out comes the jealousy Apparently I am politically overpowered, they can't touch this We'll party no quest', protest show just the slums corruptest So pump this, bump this, pump this if you want this but funk that, funk them, funk this if they front wit that same ol jibber jabber yap flapping groupie crew Etcetera etcetera, ya gotta move the same ol woopty woo You ain't ev
Неправильный текст?

Смотреть видео клип "Naughty By Nature - Holdin' Fort" онлайн

Неправильный клип?

Комментарии

Нет ни одного сообщения

Комментировать

Для отправки текстового сообщения, пожалуйста, залогиньтесь или зарегистрируйтесь

Похожие композиции

04:31 | 320 Кб/с
10,35 Мб

Naughty By Nature - O.P.P.

 2423
03:04 | 320 Кб/с
04:29 | 112 Кб/с
3,6 Мб

Naughty By Nature - OPP

 1476
04:27 | 320 Кб/с
04:05 | 320 Кб/с
9,33 Мб

Naughty By Nature - Craziest

 1255
04:44 | 320 Кб/с
03:34 | 320 Кб/с
03:13 | 320 Кб/с
04:32 | 192 Кб/с
03:57 | 320 Кб/с
05:14 | 320 Кб/с
03:11 | 320 Кб/с
01:04 | 317 Кб/с
05:05 | 320 Кб/с
11,65 Мб

Naughty By Nature - It's On

 1266
03:34 | 320 Кб/с
04:33 | 320 Кб/с
04:59 | 320 Кб/с
03:50 | 192 Кб/с
04:38 | 320 Кб/с
04:08 | 320 Кб/с
02:45 | 320 Кб/с
03:39 | 320 Кб/с
03:01 | 320 Кб/с
03:37 | 320 Кб/с

ПОСЛЕДНИЕ СКАЧАННЫЕ

топ аплоадеров

новости портала

31.01.2016
Новый плеер
Новый плеер
19.12.2015
Проблема с подтверждением регистрации
Проблема решена
18.08.2015
Добавлена возможность привязки VK/FB аккаунта
Добавлена возможность привязки VK/FB аккаунта к основному аккаунту

последние комментарии