LL Cool J - Illegal Search

Mama Said Knock You Out
На этой странице Вы можете бесплатно скачать песню Illegal Search в формате mp3, а также слушать ее онлайн.
Жанр: Electronic / Rap / East Coast Rap
Исполнитель: LL Cool J
Альбом: Mama Said Knock You Out
Длительность: 04:34
Размер: 10,46 Мб
Рейтинг: 619
Текст песни: Есть
Загрузил: Partizan
mp3
320 Кб/с

LL Cool J - Illegal Search

Текст песни "LL Cool J - Illegal Search"

подписывайтесь на страницу репера LL Cool J - "Illegal Search" Yo baby Put your seatbelt on I got my paperwork, don't worry It's cool [ The Flex ] Illegal search (Do you wanna see it?) (I'm gonna do it) [ VERSE 1 ] What the hell are you lookin for? Can't a young man make money anymore? Wear my jewels and like freak it on the floor Or is it my job to make sure I'm poor? Can't my car look better than yours? Keep a cigar in between my jaws I drink champagne, to hell with Coors Never sold coke in my life, I do tours Get that flashlight out of my face I'm not a dog, so damn it, put away the mace I got cash and real attorneys on the case You're just a joker perpetratin a ace You got time, you wanna give me a taste I don't smoke cigarettes, so why you're lookin for base? You might plant a gun, and hope I run a race Eatin in the messhall, sayin my grace You tried to frame me, but it won't work Illegal search [ The Flex ] Keep on searchin [ L.L. Cool J ] I'm totally relaxed [ The Flex ] Illegal searchin [ L.L. Cool J ] Illegal search [ The Flex ] Keep on searchin Keep on searchin Keep on searchin Gotta, gotta, gotta... [ VERSE 2 ] I call it nice, you call it a 'drug car' I say 'disco', you call it a 'drug bar' I say 'nice guy', you call me Mr. Good Bar I made progress, you say, "Not that far" I just started it, you're searchin my car But all my paperwork is up to par It's in my Uncle's name, so the frame won't work Chump - illegal search [ The Flex ] Keep on searchin [ L.L. Cool J ] Illegal search You won't find nothin [ VERSE 3 ] On the turnpike, and everything's right In the background is flashin lights Get out the car in the middle of the night It's freezin cold, and you're doin it for spite Slam me on the hood, yo, that ain't right You pull out your gun if I'm puttin up a fight My car, my clothes, and my girl is hype But you wanna replace my silver stripes You're a real man, your uniform is tight Fingerprint me, take me name and height Hopin it will, but I know it won't work Illegal search (Do you wanna see it?) [ L.L. Cool J ] Hey yo, Marley Get funky [ The Flex ] Illegal illegal illegal search [ L.L. Cool J ] Real funky (I'm gonna do it for ya) (I'm gonna do it) [ L.L. Cool J Keep it right there Funk it up [ VERSE 4 ] I was sued to court, the case got thrown out I'm that man that you all read about Put me in jail, you're doin it for clout I only got one question: what's that all about? Jail is somethin that I can do without Case dismissed, and now you wanna pout You feel like tryin it again, but you know it won't work Illegal search [ The Flex ] Keep on searchin [ L.L. Cool J ] Illegal search But I got all my ID, and my car's registered Illegal searchin Illegal search And them cops out there That did the wrong thing to one of my brothers In Jersey Keep on searching Youknowmsayin? Cause that was foul Peace
Неправильный текст?

Смотреть видео клип "LL Cool J - Illegal Search" онлайн

Неправильный клип?

Комментарии

Нет ни одного сообщения

Комментировать

Для отправки текстового сообщения, пожалуйста, залогиньтесь или зарегистрируйтесь

Похожие композиции

04:09 | 320 Кб/с
9,64 Мб

LL Cool J - Dear Mallika

 3560
04:36 | 160 Кб/с
5,26 Мб

LL Cool J - Ain't Nobody

 3196
04:56 | 320 Кб/с
11,43 Мб

LL Cool J - Doin It

 2641
04:05 | 256 Кб/с
7,49 Мб

LL Cool J - Dear Malika

 2515
04:04 | 256 Кб/с
04:05 | 320 Кб/с
9,36 Мб

LL Cool J - Phenomenon

 1152
04:01 | 320 Кб/с
9,26 Мб

LL Cool J - Hey Lover

 1816
04:53 | 320 Кб/с
03:11 | 165 Кб/с
3,77 Мб

LL Cool J - Phenomenom

 1035
04:40 | 320 Кб/с
10,9 Мб

LL Cool J - Dangerous

 982
03:56 | 320 Кб/с
9,02 Мб

LL Cool J - Murdergram

 965
04:22 | 192 Кб/с
6,16 Мб

LL Cool J - Deepest Bluest

 1331
05:00 | 320 Кб/с
11,49 Мб

LL Cool J - Hip Hop

 1317
03:59 | 320 Кб/с
9,21 Мб

LL Cool J - Kanday

 791
03:44 | 320 Кб/с
04:49 | 192 Кб/с
04:40 | 320 Кб/с
10,77 Мб

LL Cool J - I'm Bad

 1270
03:59 | 192 Кб/с
5,48 Мб

LL Cool J - Mr. Smith

 1263
04:59 | 320 Кб/с
11,47 Мб

LL Cool J - Homicide

 723
02:49 | 320 Кб/с
6,61 Мб

LL Cool J - Life Is...

 1140
05:29 | 320 Кб/с
12,57 Мб

LL Cool J - Crossroads

 683
04:07 | 320 Кб/с
9,64 Мб

LL Cool J - Dear Yvette

 1077
04:15 | 320 Кб/с
04:16 | 320 Кб/с
03:20 | 320 Кб/с
7,65 Мб

LL Cool J - Shut Them Down

 1686
03:58 | 320 Кб/с
03:23 | 192 Кб/с
4,65 Мб

LL Cool J - Get Down

 998

ПОСЛЕДНИЕ СКАЧАННЫЕ

топ аплоадеров

новости портала

28.12.2016
Подписка на аплоадера
Подписка на аплоадера
31.01.2016
Новый плеер
Новый плеер
19.12.2015
Проблема с подтверждением регистрации
Проблема решена

последние комментарии