ONYX - 2 Wrongs

All We Got Iz Us
На этой странице Вы можете бесплатно скачать песню 2 Wrongs в формате mp3, а также слушать ее онлайн.
Жанр: Rap
Исполнитель: ONYX
Альбом: All We Got Iz Us
Длительность: 03:58
Размер: 9,23 Мб
Рейтинг: 3931
Текст песни: Есть
Загрузил: Partizan
mp3
320 Кб/с

Текст песни "ONYX - 2 Wrongs"

Bottomline, overall we gotta get this motherfuckin cash! No doubt man, that's what I'm sayin man Illuminati I heard they tryin to really just hold shit down They tryin to shut us down God! They tryin to shut us down, cause we rock, on the low [Sticky Fingaz] Two wrongs don't make it right but it damn sure make us even (7X) Verse One: Fredro Starr FUCK PEACE I want justice I'ma nigga with a gun and the right, mind to bust this Fuck this - I'm mad at the world and hell, I got a vengeance My first offense, I caught the life or death, sentence The real black homies in jail, pull out protection It's killin me, callin these facilities, correction System that is scared of us, come on my fellow prisoners Time to go to war; we'll be dead at least they listen to us Time to get the Tec, and go step, to the President U.S.G., citizen, fuck American, resident! And nnyyaaa, I gotta seek your betterment Isaac, slayed, for all my niggaz who got HANGED! {*DJ cuts and scratches "So throw ya gunz in the.."*} They said "Throw Ya Gunz" was negative, I say FUCK THEM! They the ones who put the guns in the ghetto for destruction This is depression, deception, killin our own complexion What we need to do, is point the guns, in the right direction Now.. [Sticky Fingaz] Two wrongs don't make it right but it damn sure make us even (4X) Verse Two: Sonsee Yo it's only gettin worse, I'ma person controvers' And tell you where I'm from, is the savage redman curse I'm the illest, the biggest, experiment What are we getting ?? in a cage in the projects cause we the ones that's been in it They gave us guns and drugs, and watch us bug and rub each other out (STOP) doin what they love (NOW) retaliate, it's time to get big, and bombard And flip this shit, like Fruit of the Gods (THEY SAY) we got the animal mentality Show em the raw reality (IF YOU REAL) you ain't mad at me But if you is, SO THE FUCK WHAT? Me and my peeps, came to claim, the brown man's cut which was really ours, this the hour Better do what I do, fuck those nuclear powers! They're beat, we gotta form our own crop Dominate, infiltrate, and feel great til it burns down And when it burns, it's goin up in blazes Look at it go, where it shoulda fuckin been SINCE THE DARK AGES!!! [Sticky Fingaz] Two wrongs don't make it right but it damn sure make us even (8X) Verse Three: Sticky Fingaz I have a dream, that I must reveal So I pinch myself to make sure it's real First we gotta destroy and then rebuild Even if it mean that I'ma get myself killed Don't make me no difference, I done wrote my will And talk about, what they did to us is dumb What we NEED to be talkin bout, is what we gonna do to them! {*clapping*} I can be dangerous, the last thing I do when I start speaking in tongues the Holy Ghost couldn't save you So do you want answers? (Yeah I want answers, I want the truth!) You want the truth? You couldn't HANDLE the truth! Cause they got our brains-washed, so we the minority But when we kill them off we're gonna be the majority (PREACH ON) See I was raised to fight for what I believe in I wont forget, can't forget, I'm tryin to get EVEN! And if nobody speak up, then I'll lead my people Cause two wrongs don't make it right, but it damn sure make us equal I'm incitin riots, so let's start the lootin And whoever enforce the laws I guess we'll just got to shoot them Cause in this revolution I loathe my enemy I'm agnostic plus I got no identity So lovers of life don't keep your hopes up high (WHY?) Cause it's just a matter of time before it's your turn to die But until then, when you stop breathin It's time to stand up and
Неправильный текст?

Смотреть видео клип "ONYX - 2 Wrongs" онлайн

Неправильный клип?

Комментарии

Нет ни одного сообщения

Комментировать

Для отправки текстового сообщения, пожалуйста, залогиньтесь или зарегистрируйтесь

Похожие композиции

02:50 | 320 Кб/с
6,56 Мб

ONYX - Whut Whut

 20142
03:57 | 320 Кб/с
9,17 Мб

ONYX - Last Dayz

 16819
04:06 | 320 Кб/с
9,47 Мб

ONYX - Bang 2 Dis

 2216
04:49 | 320 Кб/с
04:00 | 320 Кб/с
9,26 Мб

ONYX - Raze It Up

 13270
02:57 | 320 Кб/с
6,8 Мб

ONYX - Turndafucup

 7851
03:53 | 320 Кб/с
8,98 Мб

ONYX - Bichasniguz

 7843
03:07 | 320 Кб/с
7,19 Мб

ONYX - Buc Bac

 9468
03:38 | 320 Кб/с
8,41 Мб

ONYX - Slam

 6741
04:54 | 320 Кб/с
11,33 Мб

ONYX - Street Nigguz

 8857
03:48 | 320 Кб/с
8,83 Мб

ONYX - Shout

 6361
02:42 | 320 Кб/с
6,24 Мб

ONYX - Boom!!

 6254
00:48 | 317 Кб/с
1,92 Мб

ONYX - Bacdafucup

 6213
03:20 | 320 Кб/с
7,68 Мб

Слава - 2 Л 2 Ю

 218611
03:59 | 320 Кб/с
04:14 | 320 Кб/с
9,74 Мб

БИ-2 - Блюз 16 +

 37111
03:45 | 320 Кб/с
8,6 Мб

БИ-2 - Девушки

 29209
05:31 | 320 Кб/с
12,76 Мб

БИ-2 - Ангелы

 33983
04:05 | 320 Кб/с
9,35 Мб

БИ-2 - Дурочка

 29718
01:05 | 320 Кб/с
2,51 Мб

Akhenaton - 2 Eme Attaque

 22808
03:36 | 320 Кб/с
8,29 Мб

Фактор 2 - Война

 23870
05:22 | 320 Кб/с
12,29 Мб

БИ-2 - Оптимист

 20802
03:37 | 320 Кб/с
8,4 Мб

БИ-2 - Революция

 22544
05:29 | 320 Кб/с
12,57 Мб

БИ-2 - Волки

 37506
04:24 | 320 Кб/с
10,09 Мб

БИ-2 - 1000 Миль

 23132
03:51 | 320 Кб/с
03:40 | 320 Кб/с
8,55 Мб

2 Unlimited - Tribal Dance

 19887
03:47 | 320 Кб/с
8,77 Мб

2 Unlimited - No Limit

 33922
04:48 | 256 Кб/с
8,79 Мб

БИ-2 - Ее Глаза

 42568
02:01 | 320 Кб/с
4,7 Мб

Blur - Song 2

 42619

ПОСЛЕДНИЕ СКАЧАННЫЕ

топ аплоадеров