N.W.A - Niggaz 4 Life

Niggaz4life
На этой странице Вы можете бесплатно скачать песню Niggaz 4 Life в формате mp3, а также слушать ее онлайн.
Жанр: Gangsta Rap
Исполнитель: N.W.A
Альбом: Niggaz4life
Длительность: 04:59
Размер: 11,5 Мб
Рейтинг: 3445
Текст песни: Есть
Загрузил: Partizan
mp3
320 Кб/с

N.W.A - Niggaz 4 Life

Текст песни "N.W.A - Niggaz 4 Life"

[Opening dialogue] Why you brothers insist on usin the word nigga? Don't you know that's bringin down the black race? Nigga nigga nigga that's all I hear you motherfuckers talk about is nigga You can do what you want, just keep it out of my neighborhood Personally I think the lyrics are a bit too harsh I ain't no nigga, fuck that shit Does everything come out your mouth got to be a 4-letter word? All over this bullshit, it's just a bunch of fuckin noise The way you talk about women is bullshit, plain bullshit What you motherfuckers doin for the black community anyway? Motherfucker I got kids, I don't want 'em listenin to that bullshit {*hospital monitor starts beeping*} Fuck the niggas! Motherfuckers need to stop How can you call yourself a nigga and be proud of it? {*monitor stops beeping - R.I.P.*} [Orderly] Flatline [Dr. Dre] Bullshit! [MC Ren] Why do I call myself a nigga you ask me? Well it's because motherfuckers wanna blast me And run me outta my neighborhood And label me as a dope dealer yo, and say that I'm no good But I can't find jobs so niggas wouldn't have to go out Gave up some dope on the corner so they could show out When the cops came, they gave a fake name Because the life in the streets is just a head game So therefore, to make more A 15-year-old black kid'll go and rob a liquor store And get shot in the process He ate up a nine bullet and now he's put to rest [Dr. Dre] Why do I call myself a nigga you ask me? I guess it's just the way shit has to be Back when I was young gettin a job was murder Fuck flippin burgers, cause I deserve a Nine-to-five I can be proud of, that I can speak loud of And to help a nigga get out of Yo! The concrete playground But most motherfuckers only want you to stay down But I'm a smart motherfucker you see One of the best producers in the rap music industry Gettin paid like a motherfucker A young brother, who don't give a fuck about another Yeah [MC Ren] + (Dr. Dre) Why do I call myself a nigga you ask me? Because police always wanna harass me Every time that I'm rollin (rollin) They swear up and down that the car was stolen (this shit is stolen) Make me get face down in the street (in the street) And throw the shit out my car on the concrete (yeah) In front of a residence A million white motherfuckers on my back like I shot the President [Dr. Dre] Why do I call myself a nigga you ask me? Because my mouth is so motherfuckin nasty Bitch this, bitch that, nigga this, nigga that In the mean while my pockets are gettin fat Gettin paid to say this shit here Makin more in a week than a doctor makes in a year So why not call myself a nigga? It's better than pullin the trigger and goin up the river And then I get called a nigga anyway Broke as a motherfucker and locked away, so So cut out all that bullshit Yo! I guess I'll be a nigga for life ("Niggas, crackers, jews!" "If there's hell below, we're all gonna go!") [Eazy-E] Nigga nigga nigga nigga nigga nigga, please I'm treated like a fuckin disease You say - why do I call myself a nigga so quick? Cause I can reach in my drawers and pull out a bigger dick, yo Nigga say nigga we cool but Cracker say nigga, nigga knocked the fuck up But I gotta be a fast nigga, to never be the last nigga Or I'll have to beat yo' ass, nigga In the city you see action first Then hear about it later in a verse I curse Because I'm real with this to keep my shit straight bumpin Murder, created by the streets of Compton Now get it from the underground poet I live it, I see it, and I write it because I know it And if you think I'm fuckin your wife You're motherfuckin right yo, cause I'm a nigga for life [Interlude dialogu
Неправильный текст?

Смотреть видео клип "N.W.A - Niggaz 4 Life" онлайн

Неправильный клип?

Комментарии

Нет ни одного сообщения

Комментировать

Для отправки текстового сообщения, пожалуйста, залогиньтесь или зарегистрируйтесь

Похожие композиции

03:40 | 320 Кб/с
04:27 | 320 Кб/с
10,3 Мб

N.W.A - Real Niggaz

 2391
04:25 | 253 Кб/с
7,98 Мб

N.W.A - Alwayz Into Something

 26539
05:43 | 192 Кб/с
7,92 Мб

N.W.A - Fuck The Police

 27967
04:27 | 250 Кб/с
7,98 Мб

N.W.A - Express Yourself

 22484
04:20 | 320 Кб/с
10,02 Мб

N.W.A - Straight Outta Compton

 15917
05:47 | 320 Кб/с
13,32 Мб

N.W.A - Fuck Tha Police

 13984
05:28 | 320 Кб/с
12,52 Мб

Metallica - 2 X 4

 24185
03:18 | 320 Кб/с
03:41 | 320 Кб/с
8,43 Мб

Rammstein - Links 2-3-4

 183209
04:54 | 320 Кб/с
11,22 Мб

Rammstein - Links 2-3-4 (Live)

 19158
04:16 | 320 Кб/с
9,78 Мб

Haddaway - Life

 15820
04:04 | 320 Кб/с
02:40 | 320 Кб/с
6,11 Мб

Gorillaz - 5/4

 15309
03:44 | 320 Кб/с
8,67 Мб

Dr. Alban - Groove Machine 4

 15496
04:12 | 320 Кб/с
9,95 Мб

OneRepublic - Good Life

 27978
03:23 | 320 Кб/с
7,92 Мб

OneRepublic - Life in Color

 18045
04:52 | 320 Кб/с
11,14 Мб

Scorpions - Gypsy Life

 23328
04:20 | 256 Кб/с
7,94 Мб

Black - Wonderful Life

 47749
04:23 | 320 Кб/с
10,03 Мб

Ludovico Einaudi - Life

 27598
04:13 | 320 Кб/с
9,63 Мб

Opus - Live Is Life

 18562
04:43 | 320 Кб/с
10,91 Мб

Billy Joel - My Life

 20363
03:20 | 320 Кб/с
7,62 Мб

Zara Larsson - Lush Life

 522268
03:14 | 256 Кб/с
5,94 Мб

Dada Life - Squeeze it

 32199
03:29 | 320 Кб/с
7,96 Мб

Sandra - Celebrate Your Life

 18842
04:14 | 320 Кб/с
9,69 Мб

Anthony Hamilton - Dear Life

 22358
04:03 | 320 Кб/с
9,28 Мб

Mattafix - Big City Life

 37029
03:35 | 320 Кб/с
8,2 Мб

Smokie - It's Your Life

 21576
04:14 | 320 Кб/с
9,7 Мб

Hurts - Wonderful Life

 151543

ПОСЛЕДНИЕ СКАЧАННЫЕ

топ аплоадеров

новости портала

31.01.2016
Новый плеер
Новый плеер
19.12.2015
Проблема с подтверждением регистрации
Проблема решена
18.08.2015
Добавлена возможность привязки VK/FB аккаунта
Добавлена возможность привязки VK/FB аккаунта к основному аккаунту

последние комментарии