Ja Rule - We Here Now

Venni Vetti Vecci
На этой странице Вы можете бесплатно скачать песню We Here Now в формате mp3, а также слушать ее онлайн.
Жанр: Rap
Исполнитель: Ja Rule
Альбом: Venni Vetti Vecci
Длительность: 03:25
Размер: 7,89 Мб
Рейтинг: 1998
Текст песни: Есть
Загрузил: Partizan
mp3
320 Кб/с

Ja Rule - We Here Now

Текст песни "Ja Rule - We Here Now"

Chorus: Yea We Here Now Don't Get Scared Now. Ja Rule Nigga bout to tear shit down. What y'all thought y'all was gon eat forever, And my dog wouldn't blaze heat for chedda. We better eat together or meet at da crossroad Cause the Lord knows It's Murda, hold those. When yo casket close and yo soul rise high Remeber the DEAD dont die less they FUCK WIT' I !!! Ja Rule: Niggaz know who dope yo Shit the flow is retched And my gee too futuristic for you hoezz to catch it I'm a god send, the fallen angel and I do sin Far from perfection but still considered a gem Thank you lord for givin' me wind beneath my wingz When the miracle spittin there shall be no witnesses to da pain And my ignorance, I charge to da game So many love and slain by bullets wit dead aim I weathered the change. Stormed through the streets in the range Can't complain, a nigga live to die in da flames 慍ause I torture J to A R-U-L-E Niggaz cant be seriously fuckin' wit me. What you Holla 慴out We can hit up an alley and air out Bullets exit the barell, and enter your mouth Dat's how I'm built Under da floss theres nuttin but filth Don't let it fool ya I still let these slugz heat up and cool ya Off forever more, so help me, Lord gona find a way to my grave just because I'm a Mur-der-a Whole not part Cut me open I bleed for da I.N.C. from da heart When I start it's usually endless. Pop one wit glovez on Make you check fo forensic, son In yo appendix, son You got Hit Up HuH ? Fuckin wit Ja you know it's MURDAAA Chorus: Yea We Here Now Don't Get Scared Now. Ja Rule Nigga bout to tear shit down. What y'all thought y'all was gon eat forever, And my dog wouldn't blaze heat for chedda. We better eat together or meet at da crossroad Cause the Lord knows It's Murda, hold those. When yo casket close and yo soul rise high Remeber the DEAD dont die less they FUCK WIT' I !!! Ja Rule: Rule spits monotonous Hot as apocalypse Now you eyin dis ferocious mic supremist Whose limits iz endless This nigga here done risen Murderous flowz killed suspicion Niggaz is too light in the ass to be shittin' Hollis Ave. historical, Nigga respect tradition Cause all I see is bloodshed and niggaz wanna see me dead Inherit dis style is sumtin like a million square miles (CHANGE IT UP) Till I find em and hit em and be done wit em Givin is gettin and niggaz get got for bullshittin' I'ma run up on niggaz gunnin em down And you confess dat I'm da best so who's touchin me now ? Shipped three hundered thou wit a freestyle Fuckin you up And got you hoez in da back rowz tossin it up I got da touch Cause my flow is bananaz Bitches can't stand us We ghetto fabulous Aim when I bust and blast on surprise If y'all niggaz don't know you need to see me live I'm like two .45's Spittin in every direction Y'all niggaz is hoez in stelletoz and thongz(NIGGA) It's a break of a new day (yeah) May-be you'll get to see violently (yeah) What drivez me (yeah) Take 慹m back to da gutter (yeah) Smother tha world in filth (uh-huh) Rule's da name and now you gon see how I'm built.. nigga Chorus: Yea We Here Now Don't Get Scared Now. Ja Rule Nigga bout to tear shit down. What y'all thought y'all was gon eat forever, And my dog wouldn't blaze heat for chedda. We better eat together or meet at da crossroad Cause the Lord knows It's Murda, hold those. When yo casket close and yo soul rise high Remeber the DEAD dont die less they FUCK WIT' I ...wit I ....wit I....!!!!!
Неправильный текст?

Смотреть видео клип "Ja Rule - We Here Now" онлайн

Неправильный клип?

Комментарии

Нет ни одного сообщения

Комментировать

Для отправки текстового сообщения, пожалуйста, залогиньтесь или зарегистрируйтесь

Похожие композиции

04:18 | 320 Кб/с
05:56 | 320 Кб/с
03:32 | 320 Кб/с
8,23 Мб

Ja Rule - Life Ain't A Game

 19346
05:10 | 320 Кб/с
06:28 | 320 Кб/с
03:29 | 320 Кб/с
04:28 | 320 Кб/с
10,31 Мб

DMX - We Right Here

 9039
04:17 | 320 Кб/с
03:56 | 320 Кб/с
8,98 Мб

Rednex - Wish you were here

 29401
02:31 | 320 Кб/с
04:18 | 320 Кб/с
9,85 Мб

Queen - Now I`m Here

 7740
05:35 | 320 Кб/с
13,17 Мб

Pink Floyd - Wish You Were Here

 116235
03:46 | 320 Кб/с
05:32 | 256 Кб/с
02:36 | 320 Кб/с
04:23 | 320 Кб/с
10,39 Мб

Ja Rule - Me

 2692
03:30 | 320 Кб/с
8 Мб

The Ernies - Here Now

 6198
04:58 | 320 Кб/с
11,63 Мб

Hybrid - Be Here Now

 5974
05:12 | 320 Кб/с
04:31 | 320 Кб/с
10,41 Мб

Korn - Here To Stay

 20013
03:42 | 320 Кб/с
8,71 Мб

Sia - I'm in Here

 21193
04:39 | 320 Кб/с
10,65 Мб

Pharrell Williams - Here

 27385
03:10 | 320 Кб/с
7,25 Мб

Korn - Right Now

 21318

ПОСЛЕДНИЕ СКАЧАННЫЕ

топ аплоадеров

новости портала

31.01.2016
Новый плеер
Новый плеер
19.12.2015
Проблема с подтверждением регистрации
Проблема решена
18.08.2015
Добавлена возможность привязки VK/FB аккаунта
Добавлена возможность привязки VK/FB аккаунта к основному аккаунту

последние комментарии