Junior M.A.F.I.A. - Back Stabbers

На этой странице Вы можете бесплатно скачать песню Back Stabbers в формате mp3, а также слушать ее онлайн.
Жанр: Gangsta Rap / East Coast Rap
Исполнитель: Junior M.A.F.I.A.
Альбом: Conspiracy
Длительность: 05:35
Размер: 12,77 Мб
Рейтинг: 398
Текст песни: Есть
Загрузил: SmokeDogg
320 Кб/с

Junior M.A.F.I.A. - Back Stabbers

Текст песни "Junior M.A.F.I.A. - Back Stabbers"

Smile in your face! Yeaaah! Back Stabbers! [INTRO/CHORUS] They smile in your face All the time they wanna take your place The back stabbers!(Back stabbers) [VERSE 1: LIL KIM AKA BIG MOMMA] The Buda got my brain seein my own my blood stains Dental records checkin my remains,it's hard to explain First I see 'em then I don't, they disappear First she tried to slit my throat,now she ain't there I'm seein bitches in the mirrors behind me But when I turn around, they hard to find See a little bit of weed and a little bit of greed Make a bitch wanna choke me till I bleed Now watch a bitch breathe from dum-dums That some young bum had to bust just for wreck Earn some self-respect,now should I tote a fo' pound 'Cause a clown wants my autograph Broken off that hash I think he wants my cash The Lexus and rings,give a sex simple and plain But these bitches is mad an' they niggas is bad So they scheme on a CREAM,you know Fuck the hos,bitches is detrimental,the guns is essential [CHORUS x2] [VERSE 2: LIL KIM] I'm having re-occuring dreams-bitches they want my CREAM They wanna be lieutenant so it seems,I can't sleep I see an image that keeps movin round and round my bed The shadow stops,points a Glock to my fuckin head I grab my pillow,crack the back window pull out the tre-8,bust three times at the gate LORD have mercy!The devil tryin to curse me I keeps seeing shit that wasn't there in the first See bitches be livin mad fad-they fuck my man Steal out my crib,then come an' try an' shake my hand Yeah man,breakin you down one time I packs that shit for your ass,Chronic for your mind I keeps it real on all you bitches,I wish you keep your mind Off my motherfuckin riches Bitches,I'm tired of all you hos beggin me for clothes Bank rolls is all I knows,that shit is dead chicken-head! [CHORUS x2] [VERSE 3: LIL KIM] The morning's finally here,damn!What should I wear? Time to get dressed and do my hair,once again it's on Somebody's knockin at my door,but when I walk across the floor Just ope' it up,the motherfucker's gone I'm hearing voices in the back of my mind Better grab my 2,'cause this fool might get outta line I guess it's time to test this bullet-proof dress From putting holes up in my chest I'm lookin through the peep-hole to recognise the face I see three bitches and still I got to play it safe I hope my dress come in handy,but when I open the door Three little girls selling candy,ya see bitches is jealous Of Little Kim because my click is thicker than the rest of them All I wanna do is be rich and stay that bitch Clock dough on the law,y'know? [CHORUS TO FADE]
Неправильный текст?

Смотреть видео клип "Junior M.A.F.I.A. - Back Stabbers" онлайн

Неправильный клип?


Нет ни одного сообщения


Для отправки текстового сообщения, пожалуйста, залогиньтесь или зарегистрируйтесь

Похожие композиции

03:37 | 320 Кб/с
8,52 Мб

Seal - Back Stabbers

03:45 | 320 Кб/с
04:35 | 320 Кб/с
10,51 Мб

Junior M.A.F.I.A. - Get Money

03:07 | 320 Кб/с
7,15 Мб

O'Jays - Back Stabbers

04:00 | 320 Кб/с
04:12 | 192 Кб/с
02:10 | 320 Кб/с
04:40 | 320 Кб/с
03:46 | 320 Кб/с
04:13 | 320 Кб/с
9,69 Мб

Terror Squad - Lean Back

03:34 | 320 Кб/с
8,16 Мб

Accept - Fight It Back

06:31 | 320 Кб/с
14,94 Мб

Laid Back - Sunshine Reggae

04:09 | 320 Кб/с
9,56 Мб

Aqua - Turn Back Time

03:37 | 320 Кб/с
8,28 Мб

Travis Porter - Bring It Back

03:23 | 320 Кб/с
7,82 Мб

Duke Dumont - Won't Look Back

1:07:43 | 192 Кб/с
93 Мб

Soviet D's - Back In USSR

03:35 | 320 Кб/с
8,48 Мб

Cirrus - Back On A Mission

04:00 | 320 Кб/с
9,23 Мб

Amy Winehouse - Back to Black

06:12 | 320 Кб/с
14,21 Мб

Pink Floyd - Take It Back

02:18 | 320 Кб/с
5,34 Мб

Limp Bizkit - Bring It Back

04:15 | 320 Кб/с
9,76 Мб

AC/DC - Back In Black

03:25 | 320 Кб/с
7,99 Мб

Sabaton - To Hell And Back

05:45 | 320 Кб/с
04:15 | 192 Кб/с
06:19 | 320 Кб/с
03:51 | 320 Кб/с
05:08 | 320 Кб/с
05:53 | 320 Кб/с


топ аплоадеров

новости портала

Новый плеер
Новый плеер
Проблема с подтверждением регистрации
Проблема решена
Добавлена возможность привязки VK/FB аккаунта
Добавлена возможность привязки VK/FB аккаунта к основному аккаунту

последние комментарии