Kray Twinz - Round One (feat. D&G)

Fight Night Round 3 - OST
На этой странице Вы можете бесплатно скачать песню Round One (feat. D&G) в формате mp3, а также слушать ее онлайн.
Жанр: Rap
Исполнитель: Kray Twinz
Альбом: Fight Night Round 3 - OST
Длительность: 03:22
Размер: 4,62 Мб
Рейтинг: 2620
Текст песни: Есть
Загрузил: ZeAlex
mp3
192 Кб/с

Kray Twinz - Round One (feat. D&G)

Текст песни "Kray Twinz - Round One (feat. D&G)"

СЛОВА ПЕСНИ ДОБАВЛЕНЫ (by) Fight Fight Fight Fight Fight Fight Fight Fight Fight Fight Fight Fight Fight Fight Fight Fight Fight Fight Fight Fight Fight Fight Fight Fight Fight Fight Fight Fight We ain't never givin' up. Said you gangsta, get em up. You been talking like you tough, hope you ready to... Breathe in, breathe out, get get knocked out. Step in, step out, cuz it's lights out. It's a long walk to the ring but in my head I already won. Trying to show these cats a champ, represent where I'm from. Hit 'em hard, front him (step out) cuz he gonna have some explaining to do when I'm done. Send him back to his corner, bleeding, breathing hard, talking bout what doctor he gonna see tomorrow. That's what you get for talking tough not being hard. Matter of fact there ain't another crew that's [don't know] We ain't never givin' up. Said you gangsta, get em up. You been talking like you tough, hope you ready to... Breathe in, breathe out, get get knocked out. Step in, step out, cuz it's lights out. Ain't nobody afraid of you. You can talk loud if you want to. I wish I could take these gloves off and stomp you. Instead, I'll put you in the ground with a one two, find out [don't know] ain't kung fu. For the rest of your life this fight gonna haunt you. I ain't worried about your homeboy. He a punk too. I'll spit in your face, sucker punch confront you. We ain't never givin' up, what you wanna do? We ain't never givin' up. Said you gangsta, get em up. You been talking like you tough, hope you ready to... Breathe in, breathe out, get get knocked out. Step in, step out, cuz it's lights out. Breathe in, breathe out, get get knocked out. Step in, step out, cuz it's lights out. Breathe in, breathe out, get get knocked out. Step in, step out, cuz it's lights out. We ain't never givin' up. Said you gangsta, get em up. You been talking like you tough, hope you ready to... Breathe in, breathe out, get get knocked out. Step in, step out, cuz it's lights out. We ain't never givin' up. Said you gangsta, get em up. You been talking like you tough, hope you ready to... Breathe in, breathe out, get get knocked out. Step in, step out, cuz it's lights out.
Неправильный текст?

Комментарии

Нет ни одного сообщения

Комментировать

Для отправки текстового сообщения, пожалуйста, залогиньтесь или зарегистрируйтесь

Похожие композиции

03:27 | 256 Кб/с
03:17 | 320 Кб/с
02:54 | 320 Кб/с
03:04 | 320 Кб/с
03:22 | 320 Кб/с
04:08 | 320 Кб/с
9,46 Мб

Fleetwood Mac - Merry Go Round

 22334
03:11 | 320 Кб/с
05:41 | 320 Кб/с
04:28 | 320 Кб/с
10,22 Мб

Ratt - Round And Round (1.3)

 16142
05:21 | 320 Кб/с
03:25 | 192 Кб/с
4,73 Мб

Flo Rida - Right Round

 53307
03:57 | 320 Кб/с
03:48 | 320 Кб/с
8,71 Мб

One Direction - Steal My Girl

 21466
04:47 | 320 Кб/с
10,95 Мб

Three Days Grace - One-X

 18091
04:05 | 320 Кб/с
9,43 Мб

One Direction - Gotta Be You

 19249
04:05 | 320 Кб/с
03:17 | 320 Кб/с
7,61 Мб

One Direction - One Thing

 26195
02:41 | 320 Кб/с
03:15 | 320 Кб/с
03:33 | 320 Кб/с
8,15 Мб

Arash - One Day (Feat. Helena)

 12442
03:38 | 320 Кб/с
04:05 | 320 Кб/с

ПОСЛЕДНИЕ СКАЧАННЫЕ

топ аплоадеров

новости портала

31.01.2016
Новый плеер
Новый плеер
19.12.2015
Проблема с подтверждением регистрации
Проблема решена
18.08.2015
Добавлена возможность привязки VK/FB аккаунта
Добавлена возможность привязки VK/FB аккаунта к основному аккаунту

последние комментарии