Текст песни Lil' Kim - Suck My Dick

Notorious K.I.M.
Жанр: Hip-Hop
Исполнитель: Lil' Kim
Альбом: Notorious K.I.M.
Длительность: 04:04
Рейтинг: 1121
MP3: Скачать
Загрузил: gromit

Текст:

"Suck My Dick" Uh, uh, uh Uh, uh, uh To all my motherfuckin' gettin' money hoes Used to sellin' clothes And all my ghetto bitches in the projects Coming through like bulldozers No, we ain't sober Bum bitches know better than to start shit Niggas love a hard bitch One that get up in a nigga's ass quicker than an enema Make a cat bleed then sprinkle it with vinegar Kidnap the senator Make him call his wife and say he never coming home Kim got him in a zone beating they dicks Even got some of these straight chicks rubbing their tits [laughs] What? I'm loving this shit Queen Bitch! What bitch you know can thug it like this? Imagine if I was dude and hittin' cats from the back With no strings attached Yeah nigga, picture that! I treat y'all niggas like y'all treat us No Doubt! Ay yo, yo Come here so I can bust in ya mouth [1 - Lil' Kim (Mr. Bristal)] (Ay yo, come on here bitch) Nigga FUCK YOU (No, FUCK YOU BITCH) Who you talking to? (Why you actin' like a BITCH?) Cause y'all niggas ain't shit And if I was dude I'd tell y'all to suck my dick [Repeat 1] [Lil' Kim] No, no, no, no All I wanna do is get my pussy sucked (Nigga!) Count a million bucks in the back of an armor truck While I get you fucked up off the T.O.N.Y. The BX, the chron-chron And the list goes on and on (On and on and on) Like Erykah Badu Once he drink the Remi down Ooh I got this nigga now He asked me did I love him I said what came to mind like niggas be doing Yeah baby, I love you long time Look I ain't tryin' to suck ya I might not even fuck ya Just lay me on this bed and give me some head Got the camcord layin' in the drawer where he can't see Can't wait to show my girls he sucked the piss out my pussy Been doin' this for years, no need to practice Take lessons from the Queen and you'll know how to mack this Niggas know he gave me all his cake I peeled the Benji's off and threw the singles back in his face [Repeat 1 (2x)] [Lil' Kim] I'm gonna keep it real For the dough I might kill I'm try-na see my face on a hundred dollar bill Met this dude name Jaleel at this Abdulla fight He said he'd pay me ten grand just to belly dance Cum all on his pants I met him at the studio He showed up with his homeboy named Julio I said 'Whoa! Who's the other guy?' Hope you know you paying extra for this fuckin' third eye Something about him, I knew he was a phony Put the burner in his mouth 'Fool, Give me my money!' He was just a nigga frontin' like he knew mad stars In his homeboy's whips like he got mad cars Niggas ain't shit but they still can trick All they can do for me is suck my clit I'm jumpin' the fuck up after I cum Thinkin' they gon' get some pussy but they gets none [Repeat 1 fade out]
;
Неправильный текст?

Похожие тексты

ПОСЛЕДНИЕ СКАЧАННЫЕ

топ аплоадеров

новости портала

31.01.2016
Новый плеер
Новый плеер
19.12.2015
Проблема с подтверждением регистрации
Проблема решена
18.08.2015
Добавлена возможность привязки VK/FB аккаунта
Добавлена возможность привязки VK/FB аккаунта к основному аккаунту

последние комментарии