Текст песни Sheek Louch - Blow Your Mind (Remix)

GTA 4: The Beat 102.7 - OST [Unmixed]
Жанр: Hip-Hop
Исполнитель: Sheek Louch
Альбом: GTA 4: The Beat 102.7 - OST [Unmixed]
Длительность: 03:18
Рейтинг: 537
MP3: Скачать
Загрузил: Hom

Текст:

"Blow Your Mind (Remix)" (feat. Jadakiss, Sheek Louch, Swizz Beatz) [Intro: Swizz Beatz (Styles P)] (Yo Swizz! This is the tree-mix!) Yeah, smoke, now S.P. c'mon (L.O.X.!) S.P. c'mon Ghost - it's showtime, it's showtime! (Swizzie!) Ghost - lighters in the air! [Chorus: Swizz Beatz] I wanna roll somethin up so I-I can just blow, my mind (lighters in the air!) I wanna, blow my mind (hey, hey, hey - lighters in the air!) Blow my mind (hey, hey, lighters in the air!) You should roll somethin up so you can just um, blow, your mind (blow your mind!) You should just blow your mind (hey, hey, lighters in the air!) Blow your mind (hey, hey, lighters in the air!) [Jadakiss] AH-HAH! Yo, I already got it, they want power Pump haze, blow sour, top floor of the Trump Towers They style is nasty, that's why they want ours Sign my name in the book, send y'all chumps flowers Light it if it's exotic and blow it 'til it's gone They find out who got it then cop a whole jawn Say I didn't warn ya Roll a couple up at the same time so the cypher can go around longer In weed terms I'm a couple pounds stronger All I need is one more connect, California And I ain't gon' rush, I'ma take my time Stay on my grind, and, just blow my mind [Chorus] [Sheek Louch] Silverback! Uhh Stacks of money, big Cohiba, call me Eddie Cheeba Granddaddy blazin, Sheek Louch amazin Coupe Caucasian, system Asian, seats Italian And the medallion, I'll be fuckin stylin Answer this - who you know better than 'Kiss? Better than P, better than the Silver-B Back gorilla, Apollo filler, guarded twice Just that nice, look at the ice Now look at the hammer I want cheese like you in front of the damn camera, 'til I see the slammer Black Chuckers, one bubble, the God is here I hit the block, they put they LIGHTERS IN THE AIR! [Chorus] [Styles P] I get (Red-man) to (B-Real), my (Method Man) is (Luniz) I (Snoop) around, watch a channel live in the boonies Forgot where the telly is, and I lost the room key The green might ruin me Need a few quarters, few waters and some trail mix Peanut butter and jelly, I'm tryin to tell you real shit Hit the studio, blow, go and lay some ill shit Hit my boy Swizz like, we gon' make the ill mix People wanna ask if The Lox broke up That's like S.P. the Ghost bein not smoked up And I'm back to the head Cause I don't need the germs from the worms, don't pass cause I'm stackin the bread [Chorus] [Swizz Beatz] You should roll somethin up so you can just um, blow, your mind
;
Неправильный текст?

Похожие тексты

ПОСЛЕДНИЕ СКАЧАННЫЕ

топ аплоадеров

новости портала

28.12.2016
Подписка на аплоадера
Подписка на аплоадера
31.01.2016
Новый плеер
Новый плеер
19.12.2015
Проблема с подтверждением регистрации
Проблема решена

последние комментарии