Текст песни Kool G Rap - 4, 5, 6

4, 5, 6
Жанр: Hip-Hop
Исполнитель: Kool G Rap
Альбом: 4, 5, 6
Длительность: 03:22
Рейтинг: 1366
MP3: Скачать
Загрузил: RAZOR82

Текст:

риал хип-хап! 4 5 6 is in the mix I'm hittin them with trip's Headcrack time to get the bread black! 4 5 6 is in the mix I'm hittin them with trip's Headcrack time to get the bread! I rolled on every cee lo corner that I know inside the city Kiddies I got a fat mitt in my pocket lookin pretty So who wanna get paid on the block? A thousand's in the pock' Now go and grab your knots from the stash spot I shake them up and shake them up roll and I break em up Two ? and a pound-cake ("Yeah nigga, wake em up!") Keepin my fingers wrapped around the joint in case niggaz start brawlin, because I see em FALLIN to the strong point One by one they losin down the line A fifty buck roll, a duck blows, old nigga pay me mine! ("Damn nigga!") I grab the dice, place your price, all you men are mice Riffin as I'm sippin on a Heineken and gettin nice I shake em up they papes are gettin dead, nigga sittin on a Beretta said he wanna bet that I don't throw a better Now the game is surrounded by some money hungry bitches I put the kisses on my fists and rolled the triple sixes And once again it be the point, that I shoot that be puttin crazy loot, in the pocket of my army suit Now who wanna come throw another round I rolled a fo', a six, hold up, NOW I seen a fuckin pound Yeah you nigga know what the name of the game is I'm in yo' anus, cee-lo you know that shit that made a nigga famous Because I'm on the ding-dong, I can't go wrong Rollin for two hours long and STILL rollin strong 4, 5, 6 is in the mix - I'm hittin them with trip's Headcrack, time to get the bread black! 4, 5, 6 is in the mix - I'm hittin them with trip's "Bettin Grants with the cee-lo champs" -> Nas I make em sweat from beginners to the vets, I'm a threat Some niggaz double up on they fifty bets I gotta be nice to the dice, so I'm talkin to em I step back, gave a snap on the sidewalk and threw em Nigga went and put his foot in the way see, and tried to ace me now I've got niggaz rollin to that bitch Tracy Yeah, but Tracy ain't so gentle, niggaz thought she was simple and loses with two deuces and a fuckin pimple ("A loser!") I crack another brew, sit back and watch what niggaz do Who threw that 2-U? I'm rollin the whole fuckin crew One by one niggaz come payin, that fell to the trey and furlough inside the bait, that's what a nigga sayin Your luck is tough, I'm makin enough to buy a kilo Uh-oh, look out below, I think I rolled another cee-lo Pick up my crap, niggaz don't get back a DIME of that And keep my hand right by my waist where my nine is at One more test, and niggaz quittin, that's zero Broke, cryin broke, I'm doin backstrokes in cee-notes Crazy pockets are empty, what a god damn shame Niggaz you know the name of the game - word the fuck up! 4, 5, 6 is in the mix - I'm hittin them with trip's Headcrack, time to get the bread black! 4, 5, 6 is in the mix - I'm hittin them with trip's "Bettin Grants with the cee-lo champs" -> Nas 4, 5, 6 is in the mix - I'm hittin them with trip's Headcrack, time to get the bread black! 4, 5, 6 is in the mix - I'm hittin them with trip's "Bettin Grants with the cee-lo champs" -> Nas
;
Неправильный текст?

Похожие тексты

ПОСЛЕДНИЕ СКАЧАННЫЕ

топ аплоадеров

новости портала

31.01.2016
Новый плеер
Новый плеер
19.12.2015
Проблема с подтверждением регистрации
Проблема решена
18.08.2015
Добавлена возможность привязки VK/FB аккаунта
Добавлена возможность привязки VK/FB аккаунта к основному аккаунту

последние комментарии