Текст песни MC Ren - Return Of The Villain

Renincarnated
Жанр: Gangsta Rap
Исполнитель: MC Ren
Альбом: Renincarnated
Длительность: 04:05
Рейтинг: 364
MP3: Скачать
Загрузил: moha2

Текст:

[Verse 1: MC Ren] Nigga, Villain's back for the old 80s You other niggas is bitch fuckin' a snitch Your whole life is a glitch Your mamma was a trippin' Given birth to put a bitch on a certain You niggas sound like Clones from the 80s But what should I expect from a motherfuckin' crack baby? Fuck the legend, I'm the westcoast Icon Eat the big fish swimmin' in the small pond This some Compton classic, nigga blaze Now choke on the gush for Eazy and the old days Y'all wanted the Gangster Gangster Straight up out the hub, fuck the club And fuck all you niggas that votted for Bush Now, your sell out ass is cryin' for gas In the Radio still some facts With that same bullshit, homie, makin' me laugh Ugh, who in the fuck tried to sit on my throne? Fuckin' with my shit while Daddy ain't home The Villain is back again Who the fuck you know really fuckin' with Ren? [Hook: Ninetrain] Y'all motherfuckers don't know I already fucked your whore And I'm about to smoke up your weed It's the Return of the Villain, what you motherfuckers need? [Verse 2: MC Ren] Most of y'all niggas need to quit With all that money and flossy shit With all the cars, rims and bitches And mean brag clothes, y'all some whores Nigga, y'all shit watered down Homie, you're a half ounce and Villain the pound I'm still Always Into Somethin' So if It Ain't Rough, ain't fuckin' us My black ass gotta cuss, I can't change Just like your bitch suckin' dick at the club in the Range-Rover Tell that whore to move over She started suckin' dick while I'm puffin' the Dojah Y'all need this villainous shit I can't be fucked wit when I start to spit Now, who in the fuck tried to sit on my throne? Now, you fake niggas can bring my shit back home Who in the fuck tried to sit on my throne? Fuckin' with my shit while Daddy ain't home The Villain is back again Who the fuck you know really fuckin' with Ren? [Hook: Ninetrain] [Verse 3: MC Ren] If you're a Legend, then Villain is an Icon If you're a boss, then Villain is the Don You niggas is nothin' but locals Go and take ten years, go work on your vocals West Coast is sittin' on a commission The same as before only Eazy is missin' But I'm still that Nigga For Life Smoke up your weed and fuck your wife Bitch in the corner straight playin' the role Don't talk to the Villain if your ass never went gold From Compton II to UK, real motherfuckers play me everyday Homie, here's that Return Of The Villain About to make these whack niggas go back to drug dealin' And say to all these studio shit You sorry motherfuckers, y'all just need to quit Who in the fuck tried to sit on my throne? Fuckin' with my shit while Daddy ain't home The Villain is back again Who the fuck you know really fuckin' with Ren? [Hook: Ninetrain] [MC Ren] Who in the fuck tried to sit on my throne? Fuckin' with my shit while Daddy ain't home The Villain is back again Who the fuck you know really fuckin' with Ren? [Hook: Ninetrain X2] Y'all motherfuckers don't know I already fucked your whore And I'm about to smoke up your weed It's the Return of the Villain, what you motherfuckers need? It's the Return of the Villain, what you motherfuckers need?
;
Неправильный текст?

Похожие тексты

ПОСЛЕДНИЕ СКАЧАННЫЕ

топ аплоадеров

новости портала

31.01.2016
Новый плеер
Новый плеер
19.12.2015
Проблема с подтверждением регистрации
Проблема решена
18.08.2015
Добавлена возможность привязки VK/FB аккаунта
Добавлена возможность привязки VK/FB аккаунта к основному аккаунту

последние комментарии