Текст песни 50 Cent - robbery

Back to Business [G-Unit Radio, Part 14]
Жанр: Rap
Исполнитель: 50 Cent
Альбом: Back to Business [G-Unit Radio, Part 14]
Длительность: 03:46
Рейтинг: 357
MP3: Скачать
Загрузил: lama987


50 (talking) This very necessary, very legendary...50 If I'm not ya favorite, I wanna know why 50 Niggas be stuntin, frontin, with the chrome on the cadillac End up hog tied, mouth gagged, get hit upside the head with the gat Nigga where the stash at, cash at? the grams and the bricks of raw I done told ya one time, but for the last time Don't make me put ya brains on the floor This is a stick up bitch, get the fuck on the floor Buck search the bedroom, Banks hold down the door P, What we got? Prodigy 10 g's, you gotta be more these nigga sell weight, dun they gotta have raw Young Buck Bitch, one more time, you move on the floor, and Ima hit ya and send ya ass off to the lord Spider Loc Man, i seen it in my dreams, we suppose to be rich 50 this is it, i ain't feelin this shit 50 Spider, niggas in the hood, they said they had cash remind me not to listen to Yayo and Hav Banks D-tay and fox, billy and fame got us out this bitch like its a motha fuckin game 50 First there's one shot, then two shots and ya laid out on the floor ya bleed til ya in shock and ya heart stops and they view yo ass in the morgue maybe in ya next life, you'll get shit right and this shit won't happen again Come stunt through my hood, like its all good and we runnin up in ya crib 50 (talkin) Southside, tell me you miss me, tell me you love me, HAHA It's 50, yall already know what im about, live from london! HAHA I'm comin back man, its my last trip through there, man i'm comin back know what I'm sayin? i'm a see whats left of yall niggas man you know? a lot of funny shits been goin on in and its been killin me, not to kill you I'm a tell u niggas the truth right, i woulda been killed me, if i wasn't me. Ya'll niggas is sweet, and that nigga kev leek is a snitch, god damn nigga! thats why u aint neva go to jail nigga? ah shit not kev, not cool ass kev, ah man...fuck it!
Неправильный текст?

Похожие тексты


топ аплоадеров

новости портала

Новый плеер
Новый плеер
Проблема с подтверждением регистрации
Проблема решена
Добавлена возможность привязки VK/FB аккаунта
Добавлена возможность привязки VK/FB аккаунта к основному аккаунту

последние комментарии