Текст песни Dj Aligator - Mosquito

Жажда Скорости 35
Жанр: Progressive House / Hard Trance / Hard House
Исполнитель: Dj Aligator
Альбом: Жажда Скорости 35
Длительность: 04:00
Рейтинг: 1719
MP3: Скачать
Загрузил: ALEX 1982

Текст:

Kill the mosquito, Mosquito Kill the mosquito, Mosquito Burn the mosquito, Mosquito Damn the mosquito, Mosquito Kill the mosquito... Yeah there u are...Yeah yeah come on Settle down settle down, Yeah dig in dig in Got cha ha ha ha ha ha-haaaah... I've been waiting for a long time to get hold of you But now look at you now - now what - Whatcha gonna do? This is revenge!! Damn, there's more a you... you got your whole family up in here??? Aaaaah it's on now - come on! Kill the damn mosquito! Kill the damn mosquito! Say get the mosquito damn this mosquito Say get the mosquito damn this mosquito Say get the mosquito damn this mosquito Say get the mosquito damn this mosquito..... Kill the damn mosquito!!! Where you at!!! yeah you mosquito, where you at??? Yeah, uh oh, there you are - there you are!! Cuz I'm coming to get you this time - no wings - Just my hands beat baby... just my hands beat.. Get over here - come on come on, Uh oh.... Let's begin... let's begin... Whoooops! watch out, watch out, now, Cuz you about to die yeah you about to die This is murder mosquito murder - bring your friends Bring your friends I'll take you all down, all of yall Kill the damn mosquito Gotcha - ha ha ha ha haaah!
;
Неправильный текст?

Похожие тексты

ПОСЛЕДНИЕ СКАЧАННЫЕ

топ аплоадеров

новости портала

31.01.2016
Новый плеер
Новый плеер
19.12.2015
Проблема с подтверждением регистрации
Проблема решена
18.08.2015
Добавлена возможность привязки VK/FB аккаунта
Добавлена возможность привязки VK/FB аккаунта к основному аккаунту

последние комментарии