Текст песни YoungBloodZ - Presidential

Everybody Know Me
Жанр: Hip-Hop
Исполнитель: YoungBloodZ
Альбом: Everybody Know Me
Длительность: 04:01
Рейтинг: 1040
MP3: Скачать
Загрузил: Samovar

Текст:

What we ridin? (what we ridin?) Big wheels (BIG WHEELS!) Choppin hard (choppin hard) Like Bill! (LIKE BILL!) What we drankin? (what we drankin?) Dat patron (dat patron) Keep the bottle poppin all night long... (night long) (YEAH!) What we smokin? (what we smokin?) Dat kush (DAT KUSH!) Presidential sh**.... George Bush.. (GEORGE BUSH!) How we do it? (how we do it?) Like dis (LIKE DIS!) Get crunk big big big big big...... [J-Bo] 16, imma give it ta ya raw Take it to ya ass, slap ya clean cross the jaw Now where dey at? You want some? See, I don't think y'all really want none See, I'm back wit a whole new clip Wit a badass chick, on some brandnew sh** Now put 'em up... to the sky... ya get f***ed, get drunk, get high Shake 'em off, ya know what to do Take it to the flo, call out ya whole crew Like what? Knuck if you buck See we still don't give a damn And I never gave a f*** See I'm, big timin Wrists stay blindin Wit 4 or 5 freaks, and my pinky ring shinin I stay grindin, and true to the streets If you ever need to find me... then you know where we can meet.... (HEY HEY HEY HEY) What we ridin? (what we ridin?) Big wheels (BIG WHEELS!) Choppin hard (choppin hard) Like Bill! (LIKE BILL!) What we drankin? (what we drankin?) Dat patron (dat patron) Keep the bottle poppin all night long... (night long) (YEAH!) What we smokin? (what we smokin?) Dat kush (DAT KUSH!) Presidential sh**.... George Bush.. (GEORGE BUSH!) How we do it? (how we do it?) Like dis (LIKE DIS!) Get crunk big big big big big...... [Sean Paul] I fill a big bank, and drank drank Thats why I got a purpe sprite, and y'all ain't I ride big rims, seein me is tallest So when ya step down, baby gurl don't fall Y'all niggas know the name, they call me Sean Paul And I ain't got no flowers to sell, breakin' the law Niggas call me dope, cuz I'm hard and I'm raw Can't call me dat fiend wasn't here to make ya coffin It's always beside me, watch got diamonds I ain't part timin, I'm full time grindin The nigga wasn't shinin, live nigga blindin Niggas wit da dimes in da whips that I be ridin And I don't pull 'em out, until the trunk beat And ya can see ya movie sittin in the back seat They wild on the east, they live in these streets So imma keep my piece sittin on the front seat... What we ridin? (what we ridin?) Big wheels (BIG WHEELS!) Choppin hard (choppin hard) Like Bill! (LIKE BILL!) What we drankin? (what we drankin?) Dat patron (dat patron) Keep the bottle poppin all night long... (night long) (YEAH!) What we smokin? (what we smokin?) Dat kush (DAT KUSH!) Presidential sh**.... George Bush.. (GEORGE BUSH!) How we do it? (how we do it?) Like dis (LIKE DIS!) Get crunk big big big big big
;
Неправильный текст?

Похожие тексты

ПОСЛЕДНИЕ СКАЧАННЫЕ

топ аплоадеров

новости портала

31.01.2016
Новый плеер
Новый плеер
19.12.2015
Проблема с подтверждением регистрации
Проблема решена
18.08.2015
Добавлена возможность привязки VK/FB аккаунта
Добавлена возможность привязки VK/FB аккаунта к основному аккаунту

последние комментарии