Текст песни Raekwon - Rainy Dayz (feat. Ghostface Killah, Blue Raspberry)

Only Built 4 Cuban Linx...
Жанр: Hip-Hop
Исполнитель: Raekwon
Альбом: Only Built 4 Cuban Linx...
Длительность: 06:03
Рейтинг: 1324
MP3: Скачать
Загрузил: Wu-Tang_Killa


Intro: Blue Raspberry Summer's dream inside Of how I'm gonna get mine I'm thinkin bou-owowow-out so many ways Of how to conquer, these raihahahahahny days... [You sang beautifully just now] [ I sang for him, and he isn't here] *birds craw and cackle* It's going down man, word man Sup black? Niggaz is fuckin around my gate man Word? Fuck em... yo, I'ma murder somebody man For real I ain't playin Whatever whatever... Chorus: Blue Raspberry It's raining, he's changing My man is going insane Insane... Verse One: Ghostface Killer The war is on, yo On rainy dayz I sit back and count ways on how to get rich son, show and prove, ask my blitz Stood up late nights, build with my a-lias We can pull a heist, snatch ice, or rock mics But this rap shit, got me wanna clack back the latch How it goes Leon, pesos made from scratch but in due time, soon to get mine like Bugsy Heavy on the wrist, Polo mock socks and rugbies Old flicks remind me of Gucci's, pack em in your square and little macks milk, blast the year That was Bill Bill, fast forward, ninety-four Who got the bad base? Filthiest fiends scream for more Bless me out of state, howdy Jake's, Starks is back Niggaz want work, now I pull back off a G-Pack Coke rocks, fled to co-ops livin gossip Them big lip niggaz singin to cops need to box it Stop it, the projects overflooded with slow leaks the fiends get, new faces get wrapped in sheets I gotta get mine, like my old Earth, bless the cheese blind Sippin on fine wine, the power of the blacks refined (Raining) devine Waiting on these raw teats takes too long It's like waiting on babies, it makes me want to slay thee But that's ungodly, so yo God, pardon me I need it real quick, the dope flow like penmanship Many heads get pistol-whipped, I blow spots like horse shit So now, talk, shit, nigga, what?? Chorus: Blue Raspberry It's raining, he's changing My man is going insane Insane... Past sunlight, more gunfight Verse Two: Raekwon the Chef ...time to get the feeling, word up What brings rain hail snow and earthquakes The beat breaks, cause all my niggaz to break son Styles is similar to criminals locked up With gats, ghetto tabernacles is fucked up I live once though, the mind stays infinite Travel in the church, nine planets, in my midst While I carry, to earn a decent salary Soon get married, raise a family, but the plan'll be real great, to sit up in the loft, count stacks and max And real cats cold watch my back But listen to the Wu soon, and maintain It's all real, starvin individuals kill I puff what's only right, leave the poison alone Projects, infested with rats cats and crack homes Half of us'll try to make it, the other half'll try to take it So many fake half real freedom-ville Born to science my alliance analyzes Wild surprises, keepin my eyes wide to this The unfortunate, layin in mountains countin With jewelry on, can it be the next team house the horn Chill Dunn, just for real ones, light the lye up I hate to have to tie the next guy up Pay attention to Tims ten wins, Wu blends Now I'm starin you, the true buckle up Now who's a legend? Chorus: Blue Raspberry, Raekwon the Chef It's raining, he's changing Word up Dunn It's raining, he's changing Peace to Philly, VA, these days My man is going insane Word up y'all My man is going insane Word up Insane The sun moon and stars Fly cars, word up y'all No sunlight, more gun fights I've lost him to the street life Street life No cash flow, no more dough He's someone I don't even know Someone I don't know Rainy Dayz... (children playing) Gettin through those rainy dayz Gettin through those rainy dayz Gettin through t
Неправильный текст?

Похожие тексты


топ аплоадеров

новости портала

Новый плеер
Новый плеер
Проблема с подтверждением регистрации
Проблема решена
Добавлена возможность привязки VK/FB аккаунта
Добавлена возможность привязки VK/FB аккаунта к основному аккаунту

последние комментарии