Текст песни 2 Pac - Fuck The World (feat. Shock-G)

Me Against The World
Жанр: Rap / Hip-Hop / Gangsta Rap
Исполнитель: 2 Pac
Альбом: Me Against The World
Длительность: 04:14
Рейтинг: 5296
MP3: Скачать
Загрузил: Partizan

Текст:

Fuck The World (Shock G sings the parts in () throughout) (2Pac) Haha, what you say? Who you callin rapist? Ain't that a bitch You devils, are so two faceted Wanna see me locked in chains, dropped in shame And gettin stalked by these crooked cops a - gain Fuckin with the young black male, tryin to stack mail And umm, stay away from the packed jails I told the judge I'm in danger And that's why I had that fo' - five with one in the chamber Fuck the world! (Chorus: 2Pac) (They tryin to say that I don't care) I woke up screamin, Fuck the world! (They tryin to say that I don't care) Just woke up and screamed, Fuck the world! (They tryin to say that I don't care) Uhh, I woke up and screamed, Fuck the world! (They're tryin to say that I don't care) Just got up and screamed, Fuck the world! (2Pac) When I was comin up rough that wasn't even what you called it That's why I smoke blunts now and run with alcoholics I'm gettin, threats to me, comin from my enemies And, in they dreams it's, Hell where they sendin me Have I, lost control or just another soul A car full of motherfuckers when we roll Sippin on yak as I sit back (YES!) life as a big mack Brothers come up and say, You did that? (uhh, uhh, uhh) Never take yo' eyes off the prize, and even if you gettin high Don't ever hesitate to try Cause you can fall off or stay ballin, niggaz we all in And them my motherfuckers callin (ohh, ohh, ohh) Fuck the world! (Chorus: 2Pac) (They tryin to say that I don't care) I woke up and screamed, Fuck the world! (They tryin to say that I don't care) Just woke up and screamed, Fuck the world! (They tryin to say that I don't care) I got up and screamed, Fuck the world! (They tryin to say that I don't care) I woke up and screamed, Fuck the world! (They tryin to say that I don't care) (2Pac) Man, fuck the world... Damn, they wanna label me a menace Cause I'm sittin here sippin on Guinness Weighin 165, and these tricks should die For bein jealous of a brother when he rides I can see it in yo' eyes, you wanna see a young playa fallin They hate to see a nigga ballin Some of you suckers is rottin, plottin on what I got And then you wonder why I shot him (boo - ya!) Stop givin game for free, you wanna hang with me Like being a thug is the thang to be? But I got love for my homies, the G's and macks And if you're black, you better stay strapped Nigga, fuck the world! (Chorus: 2Pac) (They tryin to say that I don't care) I woke up and screamed, Fuck the world! (They try to say that I don't care) I woke up and screamed, Fuck the world! (They tryin to say that I don't care) Got up and screamed, Fuck the world! Haha, fuck the world! Fuck it I hear my niggaz screamin fuck the world! (2Pac) They wanna know if I claim the click, that I'm hangin with And if I'm down with this bangin shit Well homie I don't give a fuck if you Blood or Cuz Long as ya got love for thugs But don't try to test me out, stall that Homie this is Thug Life nigga and we all strapped I been through, Hell and back, and if I, fell black Then it's, back to the corner where we sell crack Some of you niggaz is bustas; you runnin 'round With these tramp=ass bitches, don't trust her But don't cry, this world ain't prepared for us A straight thug motherfucker who ain't scared to bust Fuck the world! (Chorus: 2Pac Humpty Hump Shock G) (They tryin to say that I don't care) I woke up and screamed, Fuck the world! (They're tryin to say that I don't care) I woke up screamin, Fuck the world! (Uhh!) (They tryin to say that I don't care) (Th
;
Неправильный текст?

Похожие тексты

ПОСЛЕДНИЕ СКАЧАННЫЕ

топ аплоадеров

новости портала

31.01.2016
Новый плеер
Новый плеер
19.12.2015
Проблема с подтверждением регистрации
Проблема решена
18.08.2015
Добавлена возможность привязки VK/FB аккаунта
Добавлена возможность привязки VK/FB аккаунта к основному аккаунту

последние комментарии