Текст песни Dr. Dre - The Day The Niggaz Took Over (feat. Snoop Doggy Dogg, RBX, Dat Nigga Daz)

The Chronic
Жанр: Gangsta Rap / G-Funk / West Coast Rap
Исполнитель: Dr. Dre
Альбом: The Chronic
Длительность: 04:33
Рейтинг: 8275
MP3: Скачать
Загрузил: sandro77

Текст:

[Guy talkin']: I'ma say this and I'ma end mine. If you ain't down for the Africans here in the United States, period point blank. If you ain't down for the ones that suffer in South Africa from apartheid and shit. Devil you need to step your punk ass to the side and let us brothers and us Africans step in and start puttin some funk in that ass [Hook]: Break em off somethin (8x) [Chorus Snoop Doggy Dogg]: I got my finger on the trigger so niggaz wonder why But livin in the city it's do-or-die *repeat* [ Dat Nigga Daz]: They wonder where me bailin and don't really understand The reason why they take me life and me ???? hand Me not out for peace and me not Rodney King Me gun goes click, me gun goes bang Them riot in Compton and them riot in Long Beach Them riot in they Lakers and don't really wanna see niggaz start to loot and police start to shoot Lock it down at seven o'clock, then again it's like Beirut Me don't show no love cuz it's us against them Them never ever love me cuz it's sport to break de, and kill at my own risk if I may Delay to spray with my AK and put it to rest [Interlude: *news report*] Yes we have. There have been riots, ahh, rioting, well I don't wanna say rioting but there's been looting downtown, but right now Bree, what I want to show you is, they have started fires down at the end of the street [Bridge]: [All] How many niggaz are ready to loot? [Snoop] Yeah, so what you wanna do? [Dre] What you wanna do? [All] I said how many niggas are ready to loot? [RBX] Got myself an Uzi and my brother a 9 Interlude: *guy talking* What they told us today, in otherwords, You're still a slave. No matter how much money you got, you still ain't shit [Dr. Dre]: Sittin in my livin room calm and collected Feelin that gotta get mine perspective cuz what I just heard broke me in half and half the niggaz I know, plus the niggaz on the Row, is bailin Laugh now but cry much later Ya see when niggas get together they get mad cuz they can't fade us Like my niggas from South Central, Los Angeles They find that they couldn't handle us Bloods, Crips on the same squad with the Ese's thumpin, nigga it's time ta rob and mob (And break the white man off somthin lovely, biddy-bye-bye I don't love dem so they can't love me) Yo straight puttin down gettin my scoot on Let's jump in off in Compton so I gots ta get my loot on and come up on me some furniture or sometin Got a VCR in the back of my car that I ganked from the Slauson Swap Meet And motherfuckers better not try to stop me Cuz they will see that I can't be stopped Cuz I'ma cock my Glock and pop til they all drop [Interlude: *news report*] There has been videotape and you can see of the, aah, some of the crowd throwin things at the officers And swingin at them as well. Like there was a young woman there. You see she took a swing at an officer with some object in her hand [Bridge]: [All] How many niggaz are ready to loot? [Snoop] Yeah, so what you wanna do? [Dre] What you wanna do? [All] I said how many niggas are ready to loot? [RBX] Got myself an Uzi and my brother a 9 [RBX]:X2 I got my finger on the trigger so niggaz wonder why But livin in the city it's do-or-die [RBX]: One-time trigger happy, no nigga love 187 time, time to grab the glove Can't get prints so a 9 I throw away or get prints so my Uzi witta spray POP POP POP another motherfucker drop And I get relief like Pop, pop, fizz. smash, I crashed his head like a window I ain't no dead do', I'm high off the indo Creepin with the quickness to the cut Bust one to his head while he munches on that donut And cracker so now he best to back up I guess I gots ta pack up, fillin the clip up, I zip up- town, the motherfu
;
Неправильный текст?

Похожие тексты

ПОСЛЕДНИЕ СКАЧАННЫЕ

топ аплоадеров

новости портала

31.01.2016
Новый плеер
Новый плеер
19.12.2015
Проблема с подтверждением регистрации
Проблема решена
18.08.2015
Добавлена возможность привязки VK/FB аккаунта
Добавлена возможность привязки VK/FB аккаунта к основному аккаунту

последние комментарии