Текст песни Wu-Tang Clan - Drunk Tongue (feat. Killa Sin)

Legendary Weapons
Жанр: Hardcore Rap
Исполнитель: Wu-Tang Clan
Альбом: Legendary Weapons
Длительность: 02:04
Рейтинг: 339
MP3: Скачать
Загрузил: makaveli2006


Homicide city shit Homicide city shit Yeah, yeah homicide You see the neck lit Fist glisten Chain dripping Lane shifting Riding dirty, dirty Got that thang Know I stay grippin Facing life with it or without it. Bitch it's same difference Lames drippin If it's day or night I'mma bang with it Situation's sicking, nigga's broke and they can't fix it Dough is all I know, so if you slip it then I can't miss it Ain't mention Sin and broke niggas in the same sentence Got the game twisted, mane listen Say pimpin, what you pushin? Product pumping like a piston Hardly getting by Or probably getting high off what you pitching While we sitting fly tryin' keep it simplified Moving like we semper fi My niggas is born to ride, y'all niggas get sent to die All you do is mention I, general exemplify Sin City been gritty, 10-city enterprise About to make it 25, utilize my witty mind To improvise my goal to reach the All-time city high You don't want the semi flying nine at your hemi fine All you gotta do is send me time you got plenty time Mad cause my ones up And scared cause my guns bust God's mind is divine, I'll shine on you dumbfucks Sin never dumb struck ? on the? pumps on any man in the face And like sanitation dump trucks Dodge magnum? big enough to slug? Bubble butts job off of the couch and double dutch Glock in a double clutch You don't want no trouble, trust Rug cutter you're juglar Promise you your blood'll gush Dead smack in front of us Get clap dead you front on us You back? You rats feds can't front on us Stack bread like Wonder From the winter til the summer come Upgrade to made That's when the Benzs and the Hummers come I ain't want to Hummer stunt Ask how I stack well Like Maxwell nigga tryin do a little sumthin, sumthin
Неправильный текст?

Похожие тексты


топ аплоадеров

новости портала

Новый плеер
Новый плеер
Проблема с подтверждением регистрации
Проблема решена
Добавлена возможность привязки VK/FB аккаунта
Добавлена возможность привязки VK/FB аккаунта к основному аккаунту

последние комментарии