Текст песни Snoop Dogg - Crazy (feat. Nate Dogg)

Tha Blue Carpet Treatment
Жанр: Rap
Исполнитель: Snoop Dogg
Альбом: Tha Blue Carpet Treatment
Длительность: 04:27
Рейтинг: 2306
MP3: Скачать
Загрузил: Yoхан


[gun shots] "Black folks can't never have no fun!" [Chorus: Nate Dogg] These streets beeeee walking down the avenue (Crazy!) From Hollywood to South Central! These streets beeeee.. crazy! Long Beach to Comptoooon! Always up to no good! Craaaaaaaa (Crazy!) Crazy.. Always up to no good! Van Nuys to Santa Ana, crazy (Crazy!) [Snoop Dogg] Have a look outside and take a stroll with me California lifestyle, you wanna roll with me? I can take you in and out and where it's gonna be Now as crazy as it is, you know this home for me I wouldn't never leave it, you know that's wrong of me I'ma stay down, you see me on them corners G At your local liquor store, getting some optimums And if I'm out of bounds then I gotta cock the fo' Keep it on the low on the W-W-W-West coast Sign some autographs and then I do get ghost A-humph.. yeah, I love my folks But half of y'all fools is cutthroats On the real no.. the streets'll have you Guide you, lead you, mislead you, it's fragile Yeah, see you gradually grow and when you walking on my side I think you all need to know... [Chorus] [Snoop Dogg] On the 110 Freeway flo', back to the block In the seven deuce Coupe, hopping hipping the hop Sipping on some Henn with my nephew Infrared Young pimp on the grind tryna line up some head Had fun, did, done, on the West we run Don't matter where you from, if you old or young Seesaw we raw like ooohhh-la-la Fuck the law we don't get caught we just do-da-da Yeah nigga we shaking the cops You niggas out there just be making it hot But don't trip if you faking a lot I'll break you, shake you, and take yo' spot [singing] Because if you think that you gonna slip through California without getting banged on.. brother you're wrong [Break: Nate Dogg] (Always up to no good!) I really love my dog, grew up together and all but he (Always up to no good!) Hell yeah I love New York that's why I married the broad but she (Always up to no good!) We can't hang 'em up 'cause I'm a balla y'all and he (Always up to no good!) Let me tell you about these streeeets (Always up to no good!) [Chorus w/ the phrase "Always up to no good!" at the beginning of each line]
Неправильный текст?

Похожие тексты


топ аплоадеров

новости портала

Новый плеер
Новый плеер
Проблема с подтверждением регистрации
Проблема решена
Добавлена возможность привязки VK/FB аккаунта
Добавлена возможность привязки VK/FB аккаунта к основному аккаунту

последние комментарии