Текст песни T.I. - I Can't Help It (feat. Rocko)

No Mercy
Жанр: Hip-Hop
Исполнитель: T.I.
Альбом: No Mercy
Длительность: 03:32
Рейтинг: 1661
MP3: Скачать
Загрузил: Partizan

Текст:

Yeah, nahh, ok, what? Hey, what? Ay, yep... Hey you know me bitch nigger I'm all of that Hit your bruh with the kush and then call them back National cat - let it big dog attack... Thought it was all for me homie did you fall for that? You turn paper red no cardiac... get your hand out of my pocket... what's with all of that? Tell the sheriff if he can get me fucking chargers back No yell time I gotta thank god for that Regardless, big bang can't throw it up And another nigger flow who's as cold as bruh Quarter mil for the show, really know what's up ... Louie duffle bag... say load it off Give it to the hotel, better know what's up With the niggers out there get the hold it off We never had a problem getting hold to fuck Suck dick lick spit - finna show is up I let this nut get all over her Never thick bitch kissing all over her Once the pussy wide open you can't close it up Nigga bounce that shit, when you bounce that dick She was layed on the ground panties down six chicks With a trag fulla money tryna count that shit Never will find me around me around that bitch With that god damn whip wrapped around that dick Shit other niggers wanna make love fuck that I've been made, I be down like that Sick money like E-40 and them... Fill up every hoe, soughtry him This K.I.E.G. aka. Big bang aka Shawty pimp... Ay, Aka Shawty Pimp, Big Bang aka Shawty Pimp... [Chorus: Rocko & T.I.] I get money, I can't help it, you can't stop it, gotta assert it You can't knock it, you gotta respect it, This is who I am nigger, I can't help it I can't help it In the ghetto with the drop rolls royce They say keep one hundred... I ain't got no choice I can't help it, always big bank I'm so trill and you ain't - Cut it down (bitch I can't) I can't help it... (ay) See how I do it I'm so hood, gutta all gone hollywood Bitch I would if I could, I can't help it (ay) The city won't be shit without you 15 million dollar houses still can't get that trap up out me I can't help it... [Rocko:] I'm a hustle all the way down to the bone Terrorist everyday, mama with their bone Stay on the day from the nights til the morn Ain't gonna say nothin, not under a song Fuck a favorite, don't ask for no loan Stop what'cha doin if you're tryna get on Cover my spot let me cover my phone Give you a shock, give me your loan Grinding for days I haven't been home Mafucka goin on, til the soft morn, Get whatever you want Gotta get right, give a fuck if it's wrong Shots of patron, whole lotta goin Yeah you know what I'm on Your bitch wanna fuck the smellin I'm on Awe motherfucka, I'm jealous of don... Looney loo - I gotta tune Don't need your help, I can holla my own I'm tearing your squad but I'm not from the bronx One of those things I'm carrying that long You ain't know I don't play the radio homes The Radio play every song that I'm on Cause you ain't know I'm Rocko the don So look at one of them camera let them know that it's on Gucci man hat, gucci man draws Just - so it covers my Gucci man pants, gucci man shirt That's why I keep all that twerk Gucci bandana on top of my shirt ... why I trap in the dirt She 'round me everywhere I go She go! [Chorus: Rocko & T.I.] I get money, I can't help it, you can't stop it, gotta assert it You can't knock it, you gotta respect it, This is who I am nigger, I can't help it I can't help it In the ghetto with the drop rolls royce They say keep one hundred... I ain't got no choice I can't help it, always big bank I'm so trill and you ain't - Cut it down (bitch I can't) I can't help it... (ay)
;
Неправильный текст?

Похожие тексты

ПОСЛЕДНИЕ СКАЧАННЫЕ

топ аплоадеров

новости портала

31.01.2016
Новый плеер
Новый плеер
19.12.2015
Проблема с подтверждением регистрации
Проблема решена
18.08.2015
Добавлена возможность привязки VK/FB аккаунта
Добавлена возможность привязки VK/FB аккаунта к основному аккаунту

последние комментарии